יובל זוסמן - הילדים מגבעת נפוליאון (2001) - אידיבי / גיא גודס פרסם את סגל הנבחרת המלא והחליט לנפות את וייס ובלייזר.

הפועל חיפה שחררה את מייק ווטקינס. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות עוד דברים. הוא הוסיף גם 3 ריבאונדים ואסיסט. חברו הישראלי לקבוצה, תמיר בלאט, שיחק 14 דקות בהן תרם שלוש נקודות וארבעה אסיסטים. למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים.

1 dag geleden · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. ×
×"יל×"ים מ×'×'עת נפוליאון (2001) - אי×"×™×'×™ from www.edb.co.il
למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות עוד דברים. 1 dag geleden · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. הוא הוסיף גם 3 ריבאונדים ואסיסט. 1 dag geleden · חגיגות היובל: זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: חברו הישראלי לקבוצה, תמיר בלאט, שיחק 14 דקות בהן תרם שלוש נקודות וארבעה אסיסטים. בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל.

1 dag geleden · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין.

בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל. 1 dag geleden · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות עוד דברים. זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט. הפועל חיפה שחררה את מייק ווטקינס. כפי המסתמן, אלבה ברלין לא תשחרר את יובל זוסמן ותמיר בלאט לחלון הקרוב של משחקי מוקדמות אליפות העולם 2023 שיתקיים בסוף החודש. גיא גודס פרסם את סגל הנבחרת המלא והחליט לנפות את וייס ובלייזר. 1 dag geleden · חגיגות היובל: הוא הוסיף גם 3 ריבאונדים ואסיסט. חברו הישראלי לקבוצה, תמיר בלאט, שיחק 14 דקות בהן תרם שלוש נקודות וארבעה אסיסטים.

הוא הוסיף גם 3 ריבאונדים ואסיסט. בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל. גיא גודס פרסם את סגל הנבחרת המלא והחליט לנפות את וייס ובלייזר. חברו הישראלי לקבוצה, תמיר בלאט, שיחק 14 דקות בהן תרם שלוש נקודות וארבעה אסיסטים. למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים.

1 dag geleden · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. רשת נעם-צ×'×™×
רשת נעם-צ×'×™×" from noamzvia.co.il
כפי המסתמן, אלבה ברלין לא תשחרר את יובל זוסמן ותמיר בלאט לחלון הקרוב של משחקי מוקדמות אליפות העולם 2023 שיתקיים בסוף החודש. זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט. 1 dag geleden · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. הוא הוסיף גם 3 ריבאונדים ואסיסט. חברו הישראלי לקבוצה, תמיר בלאט, שיחק 14 דקות בהן תרם שלוש נקודות וארבעה אסיסטים. גיא גודס פרסם את סגל הנבחרת המלא והחליט לנפות את וייס ובלייזר. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות עוד דברים.

יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט.

1 dag geleden · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: הפועל חיפה שחררה את מייק ווטקינס. גיא גודס פרסם את סגל הנבחרת המלא והחליט לנפות את וייס ובלייזר. 1 dag geleden · חגיגות היובל: התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות עוד דברים. הוא הוסיף גם 3 ריבאונדים ואסיסט. למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים. כפי המסתמן, אלבה ברלין לא תשחרר את יובל זוסמן ותמיר בלאט לחלון הקרוב של משחקי מוקדמות אליפות העולם 2023 שיתקיים בסוף החודש. יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט. חברו הישראלי לקבוצה, תמיר בלאט, שיחק 14 דקות בהן תרם שלוש נקודות וארבעה אסיסטים. בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל.

1 dag geleden · חגיגות היובל: הוא הוסיף גם 3 ריבאונדים ואסיסט. 1 dag geleden · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט. זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה:

חברו הישראלי לקבוצה, תמיר בלאט, שיחק 14 דקות בהן תרם שלוש נקודות וארבעה אסיסטים. ×
×"יל×"ים מ×'×'עת נפוליאון לצפיי×" ישיר×" ×'כל מקום! - ×'×™×'×™ BIGI TV from bigitv.bigizone.co.il
חברו הישראלי לקבוצה, תמיר בלאט, שיחק 14 דקות בהן תרם שלוש נקודות וארבעה אסיסטים. הוא הוסיף גם 3 ריבאונדים ואסיסט. גיא גודס פרסם את סגל הנבחרת המלא והחליט לנפות את וייס ובלייזר. 1 dag geleden · חגיגות היובל: יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות עוד דברים. למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים. כפי המסתמן, אלבה ברלין לא תשחרר את יובל זוסמן ותמיר בלאט לחלון הקרוב של משחקי מוקדמות אליפות העולם 2023 שיתקיים בסוף החודש.

1 dag geleden · חגיגות היובל:

יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט. 1 dag geleden · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. 1 dag geleden · חגיגות היובל: זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל. כפי המסתמן, אלבה ברלין לא תשחרר את יובל זוסמן ותמיר בלאט לחלון הקרוב של משחקי מוקדמות אליפות העולם 2023 שיתקיים בסוף החודש. הפועל חיפה שחררה את מייק ווטקינס. גיא גודס פרסם את סגל הנבחרת המלא והחליט לנפות את וייס ובלייזר. חברו הישראלי לקבוצה, תמיר בלאט, שיחק 14 דקות בהן תרם שלוש נקודות וארבעה אסיסטים. הוא הוסיף גם 3 ריבאונדים ואסיסט. למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות עוד דברים.

יובל זוסמן - ×"יל×"ים מ×'×'עת נפוליאון (2001) - אי×"×™×'×™ / גיא גודס פרסם את סגל הנבחרת המלא והחליט לנפות את וייס ובלייזר.. זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים. הפועל חיפה שחררה את מייק ווטקינס. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות עוד דברים. בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל.

Post a Comment

0 Comments

close